miercuri, 22 august 2007

we don't need no education!

daca se inventa si profesia de "castigator infinit la melodi cunoscute in limbi necunoscute", imi pare rau pentru toti cei care au fantezii cu acest titlu, i would be IT! am simtit de mica chemarea (si ea reformulata in limbaj criptico-propiu) si inca nu m-a parasit, astfel, inca reusesc sa fiu deliciul prietenilor cand sustin cu credinta mini concerte ascunse in interventii nevinovate ("aaa, pe asta o stiu si eu....e...la la la...a, nu e asa..pai cum..eu asa am cantat-o dintotdeauna...ciudat, nu ma asteptam la asta...hahahahahah)



Prima care mi-a traversat pe rosu mintea: premiul publicului

Borei bodigeim, Futboooooool, Borei bodigeim, Futboooooooool, Ooooo-le, ole ole, ole, we are da ciampion wi ar oll....sacar, sacar, saca saca saca sacarrr (ton agreesiv) (de mentionat ca, in ciuda varstei de atunci, 10-11 ani, stiam ca sucker=prost si ma bucuram de versuri ca de o injuratura superioara)



A doua (aceeasi perioada prolifica pentru solista internationala din mine)

A rin tin tin tin, a rin tin tin, a rintintin tin, a rin tin tin, a rintintin (alte versuri nici ca mai sunt necesare)



premiul trei pentru Traducere si adaptare

"Chielii pe chelii" a.k.a "Skin on skin" with the one and only (let's all hope so) Sarah Connors (big big nose).

(tremurat vargat) Uite un pic si aici, mai ia-o pe a-colo, exact, fix, acolo....chelii pe chelii...(si acum, cu mai multa pasiune) uite un pic si aaaaaaaaaici, da un pic si acoooo-lo...chelii pe cheliiii...

http://www.trilulilu.ro/adeleene/249e53a22907dc

Niciun comentariu: