marți, 15 mai 2007

face off june, it's may!

astazi deschid normal usa de la cutia postala...tresar un pic si linistit...o lasasem dechisa data trecuta...numai bine a intrat aerul si a mai uniformizat continutul sau macar a mai umplut colturile(oricum, cutia asta postala nu are colturi :-) ) ... azi pun toate expresiile/ o parte, imprumutate de la altii ca un tratament care ar fi trebuit sa dea rezultatele pe care le-au avut ei (in apartamentul vecin, pianul suna intotdeauna mai bine)... dar ganglionul prea plin de el al ago-ului a respins tratamentul....mi-au iesit pete albe la incheietura bratelor si in spatele genunchilor...am primit un prospect cu semnatica petelor: apar in momentul in care nu folosesti cuvintele tale, cand insisti cu o expresie a luizei (o voi cunoaste in curand), cand iti lipesti stangaci zambetul ei pe fata si ai pretentia sa fie luat k-a-tare, si sa te simti confortabil cu el...
am asezat ordonat (so not me), impachetate cu ambele brate pe orizontala (mama face asa), toate gesturile si expresiile, interjectiile si obiectiile care nu-mi apartin...ca inelele pe care mi le furau prietenele din fata blocului, in copilarie...

Niciun comentariu: