joi, 17 mai 2007

kate mosssssssssssssssst

...be vewy, vewy quiet...i'm hunting....secrets...tocmai am sunat-o pe mama (meniul zilei: supa de captivare a atentiei a fotbalistilor belgieni) si am intrebat-o: " de ce nu ma lasai sa mananc biscuiti inmuiati in apa/ grish=lapte+multi biscuiti bucatiti, pisati, sfaramati, structurat, apasat- masa solida si asimetric de buna la gust?"-cred ca nu am folosit atatea cuvinte cand am intrebat-o...raspunsul a fost atat de rational, de realist...nu ma asteptatm...parea ca a fost gandit dinainte sa ma nasc..." cat ati fost mici, v-am lasat sa mancati biscuiti cat vroiati si cu lapte si cu apa, dar de la 11 ani nu ati mai avut voie..." eu:"de ce?"..mama: "pentru ca v-ati fi ingrasat"...1 biscuite are 6 puncte..zice mama...pucte negre, puncte de zahar p-r-a-f, puncte puncte
azi am adaugat in cutie o cana neagra cu apa si cu multi biscuiti uitai in ea...oricat de inestetic ar fi

Niciun comentariu: