miercuri, 16 mai 2007

love me like...contest

... de vreo 3 ani (bucharest didn't see me commin') de cand acopar cu pasi si ganduri strazile din bucuresti, de cand sunt inspectorul estetic de la metro...de atunci imi doresc sa scot afara urmatoarea povara: mie, metrourile, imi, par, perfecte pentru dansat (pacat ca faithless a facut deja un astfel de videoclip...voiam sa fiu eu prima..bine ca a fost el).... si cel mai tare urasc sa dansez in stil minimal (ori misc din cap doar la curbele mai bruste-sa am acoperire- ori scutur apropae imperceptibil din degetul mare care nu a inteles inca ideea de "life in a shoe")....totul pe , desi as vrea sa si fredonez...imi dau impresia unei furnici imense si tacute, cu ceva lectii de step la activ, dar piciorusul ei a fost tocmit de la inceput pe postul de stalp de musuroi..orice miscare poate duce la distrugerea unui imens regat (oricum efemer), dar faptul ca si eu si regatul suntem imensi, ma opreste sa fac miscari ce ar putea atrage privirile oamenilor mancatori de strudele cu prea mult zahar-praf. in cutia postala pun tempoul acesta imens-lenes, pentru a lasa libera anatomia miscarii...dance for life

Niciun comentariu: